domingo, 6 de enero de 2008

Bautismo


Onte preguntáronme qué nome lle ía poñer ó portatil novo. A verdade é que non pensara en ningún. E como creo que poñerlle un nome a un ordenador é algo bastante friki, pois creo que o mellor é debatilo no meu sitio máis friki, por eso decidín preguntarvos ós lectores habituales qué nome vos gustaría a vos.

Déixovos algúns exemplos:
  • o portátil de Antón chámase Manolo. Creo que o nome non ten moita explicación. Gustáballe e punto. Nota: de todas maneiras, xa vos aviso que eu non lle vou poñer nome de persóa. Un ordenador non é unha persoa, ainda que falemos con eles e lle berremos cando van lentos... vos facedes o mesmo, verdade?
Disclaimer: Idea "inspirada" pola encuesta realizada por Suso para suxerir ideas para o nome do seu próximo fillo (¡Felicidades outra vez!). Ollo, que non pretendo nin moito menos comparar o meu MacBook Pro con un fillo... (o meu MacBook é moito mellor, porque non chora nin se desperta polas noites, jejeje)

PD: Sei que estou pesado co do portátil novo, pero é que é tan bonito (poñer aquí corazonciños e cariña de embobado)... xa que agora non teño moza, terei que redirixir as miñas atencións, ¿non? Son coma un neno con xoguete novo.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hombre, el ordenador del Nostromo (Alien) se llamaba 'Madre', pero claro, un ordenador tampoco es una madre...
Pero bueno, "Nostromo" no está mal. De hecho, si lo vas a usar mucho para "navegar" puedes ponerle "Nautilus" (por Costeau) o "Argos" (el barco de Jasón y los "argonautas")

Anónimo dijo...

Se lle pos un nome, ponlle un nome facil e comodo, Nautilos ou Argos son complicaos, eu chamaballe... Freezer? e branco coma el non? HAI QUE SER FRIKIS!! senon a vida e moi aburrida ;P

PD: Manolo non e unha muller ¬¬ asi que non volvas a chamarlle obxeto, que ten sentimentos...

Anónimo dijo...

Rectifico. No es "Argos", sino argo. Argos era el constructor. Eso me pasa por ir de "culto".