miércoles, 19 de diciembre de 2007

Teeeeempo!


Quero aljo de tempo!!! Aljen sabe onde o venden? Ando que non dou abasto. E ahí cheja o nadal. Que si cenas, festivos perdidos, sair a comprar rejalos prá familia... e o meu rejalo que non vai dar chegado, estouno vendo. Por un lado aínda tou esperando por que me chamen da pu** tenda onde o encargara. Eso sí, xa fixen o pedido á web, polo que cando me chamen será para decirlle que xa non o quero. Non creo que se acorden xa de min. Peor para eles. Ahora a ver si mo mandan pola web. A transferencia está feita (como doe ver baixar a conta), pero o pedido aínda non está aceptado. Según o mail, como máximo serían 19 días desde que faga a transferencia ata que me chegue á casa... levo 2 e xa estou desesperado. En fin. Q volvo marchar, q teño cousas q facer.
Un saudiño a todos. Pero hoxe especialmente adicado a Rosalía, que sempre se acorda de min no seu flog. ¡Un bikaso juapa! A ver si nos vemos un día destos, aínda que ajora vai ser máis difícil ;) pero o día menos pensado apareso na Curuña a visitarvos a todos os que andades por alá arriba.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Espera a ter fillos... entón xa verás o que é non ter tempo nin para ir ó baño.

Anónimo dijo...

la roses dice!!!!

oh!!!!!!!!!!!
q pritty.........
moitas gracias polo saudiño meu rey........e non te angusties q nos habemos de ver, outra cousa non ,pero encontrarse con xente e o meu forte jajaajja.
e tampouco te angusties polo teu rejalo, peor son eu q o teño na casa, xa o vin, xa o provei e todo e non mo deixan por asta nadal, vamos q non mo dan ata nuite voa!!!!!!!!!!!!!!
eston q non durmo!!! kero o meu D¬G xa!!!!!!!!!!!!!!
coño!!!
bueno moitos bicos e cuidate!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Mellor ainda ;P aprende do seu erro e non os teñas!!!

Carlos dijo...

ese macbook pro!!! tranqui que chegará, e non te van putear como na merda esa de tenducha, e porque non o pediches en santiago, que senon tiñas q lidiar ca argentino-uruguaya, ou de onde cona sea... é do peor que te podes encontrar como dependienta xD

Estamos a 21, o día 10 seguro que xa estás disfrutando del e ainda non te chamarán da tenda de Vigo

Javi dijo...

Bueno, a verdade é q o tempo nunca sobrará, pero o dos fillos aínda me queda moi lonxe (aínda nunca se sabe o q pode dar de si unha noite de borrachera,XD)

O do regalo, ó final vai chegar a tempo para reis:

"Fecha de envío aproximada: 24 Dic, 2007 - 27 Dic, 2007.
Fecha de entrega aproximada: 02 Ene, 2008 - 04 Ene, 2008."

Eso me din os de Apple polo menos, jeje. Con un pouco de suerte xa o estreo no ano novo!

Anónimo dijo...

La historia no va a ser encontrar la tienda que nos venda el tiempo, sino saber cuanto nos va a pedir por el! xD
La verdad es que en estas fechas no da el tiempo para mucho.
Esperemos que te llegue dentro de poco ese regalo y que con el puedas optimizar el tiempo.
Saludos